Een hotel voor ondernemers
Is u de facelift van Frame Offices op de Atoomweg al opgevallen? Van oud verzamelgebouw naar een creatieve hub. Met een nieuwe gevel en een verfrissende benedenverdieping heeft het pand een nieuwe start gemaakt. Een plek waar ondernemers zich wanen in een hotel, maar dan wel alleen overdag, want overnachten is het enige dat niet mogelijk is bij dit hotel voor ondernemers.
Ondernemen is topsport
“Een plek waar je als ondernemer kan groeien, samen met andere ondernemers”, zo beschrijft locatiemanager Michiel Fokker de vestiging op Lage Weide. “Eind 2019 zijn we gestart met Frame Offices op deze plek met als doel om er een nieuwe business dynamiek te laden en een energieke community te creëren. Hier was een optische update voor nodig en het resultaat mag er zijn; sinds enkele weken is de verbouwing van de centrale hal klaar en het ziet er fantastisch uit!” Frame Offices biedt plek aan een divers scala aan ondernemers, die door de upgrade in een goede sfeer fijn kunnen werken, vergaderen en elkaar tegen het lijf kunnen lopen. Zo zijn er bijvoorbeeld uitzendbureaus, financiële adviseurs, programmeurs en advocaten gevestigd en is er een rechtstreekse verbinding met het aangrenzende restaurant Vineyard gemaakt. “De ondernemers binnen Frame Offices versterken elkaar ook door samen te werken. Die verbinding wordt ook steeds zichtbaarder. Zo volgen bijvoorbeeld enkele ondernemers een programma bij de sportschool Deducated die ook in Frame Offices is gevestigd. Ondernemen is in dat opzicht net topsport!”
De ‘nieuwe’ standaard
Sinds corona zijn intrede heeft gedaan, ziet Fokker de wensen van de klanten veranderen. “We merken dat flexibiliteit en full service extra belangrijk zijn geworden in deze tijd. Even overleggen en het ontvangen van gasten kan in de hal beneden onder het genot van een kop koffie, een achtergrondmuziekje en met de dynamiek van het restaurant. Erg handig wanneer het eigen kantoor hier niet voor geschikt is.” Frame Offices maakt het totaalplaatje van de huurder of bedrijf doorslaggevend en neemt alle zorgen rondom huur- en werkomgeving uit handen, zodat de huurder zich ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van zijn eigen business. “Een duidelijke verandering is ook dat huurders zoveel mogelijk zaken uitbesteden die hen te veel tijd kosten. Zo regelen we bijvoorbeeld administratieve zaken, maar zorgen we ook voor goede printvoorzieningen, de lekkerste koffie, nemen we de telefoon aan, ontvangen en versturen we post en pakketten en boeken natuurlijk een taxi indien gewenst. We bieden daarmee een full service en zijn veel meer dan alleen een business center met vergaderruimtes. Frame Offices creates Places that work”
De nieuwste Need-to-Have
In dat opzicht worden de huurders meer verwend dan een aantal jaar geleden. “Vroeger was stromend water en elektra de need–to-have, later kwam daar een wifi-verbinding bij. Tegenwoordig is full-service de nieuwste need–to-have én de basis van alle Frame Offices locaties. Aanpassen aan de wensen van de huurder is ons speerpunt en we stemmen het pakket dan ook specifiek af in overleg met onze klanten. De centrale hal kun je ook wel zien als hotellobby. Een mooie plek om samen te komen en waar iedereen terecht kan. Van daaruit kunnen de huurders dan naar hun eigen ruimte in het pand.” De community en het hotelgevoel trekken energieke huurders met nieuwe, verfrissende ideeën. “In dat opzicht is Frame Offices een hotel voor ondernemers. Alleen niet bedoeld om te overnachten!”