Uitnodiging gebruikersessie Digitale Bereikbaarheidskaart op 26 januari
In de stad Utrecht gelden verschillende beperkingen voor goederenvervoer, zoals hoogte, breedte en gewicht van voertuigen. De Digitale Bereikbaarheidskaart, vorig jaar gelanceerd door de gemeente Utrecht, biedt informatie over deze beperkingen op basis van kenteken. Zo is in één kaart te zien waar een bepaald voertuig wel en niet kan komen en waar mogelijk een ontheffing voor nodig is. Ook biedt de kaart API mogelijkheden om de informatie te linken met transport- en planningsystemen.
De bereikbaarheidskaart wordt dit jaar verbeterd en geografisch opgeschaald naar de provincies Utrecht en Noord-Holland. Daarvoor willen we graag de ervaringen van (potentiële) gebruikers meenemen. Vervoer jij goederen in Utrecht en maak je al gebruik van de kaart of zou je mee willen denken over welke informatie je daar zou willen vinden en op welke manier? Neem dan deel aan deze ronde tafel!
Voor wie is dit?
Vervoerders, verladers, IT leveranciers voor transport
Waar en wanneer?
Datum: vrijdag 26 januari
Tijd: 10.00-11.30u
Locatie: Hofclub, Niels Bohrweg 121, 3542 CA Utrecht
Zaal: Niels Bohr zaal
Komt u ook?
Aanmelden kan via mmvm@utrecht.nl. Vermeld uw naam, bedrijf, functie en telefoonnummer.